måndag, september 03, 2007

Facebook

Är livet lika innehållslöst som meningslöst? Är du apatisk och vill dela den känslan med andra? Vill du slippa lära känna nya människor och istället samla ihop folk du haft all anledning att glömma bort? Vill du komma i kontakt med idioter du gick i skola med och titta på bilder av deras katter? Är din tid på jorden en hink skurvatten som borde hällas rakt ner i avloppet? Då är Facebook rätta stället för dig! Kom ihåg! Delad meningslöshet, är dubbel meningslöshet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hähähä, precis så är det. Och på just facebook älskar jag det. Tja, när jag tänker är ju inte min blogg mycket mer än så heller förresten. Ge mig en pistol!

Anonym sa...

Du har så jävla rätt! Jag är numera nykter föredetta communityanvändare och har märkt att världen faktiskt är större utanför dörren än i datorn.

Billy Dee sa...

Det här är ju faktiskt jättekul!
Potentiell ny favoritblogg.
men du uppdaterar tyvärr alldeles för sällan.
Så synd.

Anonym sa...

Ja exakt så är det! Inte. Våra åsikter avslöjar oftast mer om oss själva än om företeelsen de handlar om. Precis så är det med ditt inlägg om Facebook. Det är inte Facebook som är meningslöst, sättet du använder det på är meningslöst. Helt enkelt.