torsdag, oktober 12, 2006

Sjödin i finkan

Anna Sjödin dömdes idag för att ha misshandlat och förudmjukat en dörrvakt. Under presskonferensen från Hinseberg fick hon idag frågan om hon kommer trivas i fängelse. "Det finns ju en del fjollor som piper så snart som de bryter en nagel. Jag tycker inte det är hårt i finkan. Här får man lyfta skrot och träna boxning hur mycket man vill. Jag har redan två bitches som hämtar grejer och hjälper mig spöa slynor som sticker upp. Jag stormtrivs. Det här känns som mitt rätta element."

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha!!

å fan vad hon är lik runar sörgaard både håret och kroppen!

Anonym sa...

Varför har du manipulerat bilden för att göra henne fet?

/Erik

bloggaren sa...

Ja Erik... en samvetsfråga från en sosse till en annan. Jag antar att jag var elak mot Anna. Som du säkert märkt är inte den här bloggen så värst snäll mot människor i maktposition. Speciellt inte om de missköter sig på något sätt.... exempelvis begår brott. Tvärtom! Den överdriver, förstorar och driver med saker som händer. Ungefär som en satirteckning. Skillnaden med den här bloggen är att den använder manipulerade bilder för att häckla makten. En annan osanning... Anna fick inte fängelse... alltså sitter hon inte på Hinseberg... hon fick dagsböter. Det var också en överdrift eller... en lögn... om man så vill. Hoppas du inte blev allt för ledsen över dessa överdrifter. Detta med att göra Anna kraftigare och "rå i munnen" är ett angrepp på Annas mediakaraktär. Precis som att förstärka Tobias Billströms nördiga framtoning. Vanja är inte en papegoja... Curt Malmborg är inte en robot och Putin förgiftar inte folk med radioaktivitet... eller JO just det... det gör han.